- Online aplikace
- Online komunikace
- Online marketing
- Analýzy v oblasti internetu
- Reklama
- Právní poradenství
- Interní komunikace
- Strategické plánování
- Analýzy a monitoring
- Externí public relations
- Audit komunikace – mediální analýza
- Budování dobré pověsti firmy
- Budování expertní pozice
- Budování povědomí o firmě
- Budování značky
- Korporátní identita(CID)
- Korporátní reklama
- Krizová komunikace
- Mediální trénink
- Media lobbying
- Poradenství ve sponzoringu
- Soutěže v médiich
- Společenská odpovědnost firem (CSR)
- Tiskové zprávy
- Účast na veletrzích, sportovních a kulturních akcích
- Výroční zpráva
- Vztahy s investory
- Zajištění press tripu
- Zpracování korporátní strategie komunikace
- Podpora prodeje
- Přímý marketing
- Event marketing
- Sponzoring
- Osobní prodej
Externí public relations
„V chápání PR se veřejnost dělí na vnitřní a vnější. Vnější veřejností se rozumí nejen zákazníci, ale také dodavatelé, investoři, komunita, potažmo celá společnost,“ říká Wikipedie a my jí dáváme za pravdu. Než ale pročítat teoretické poučky je lepší vrhnout se přímo do praxe externího PR. Je zábavná a pestrá, věřte nám.
Naše doporučení:
Vztahy se zaměstnanci a také mezi nimi (tedy interní PR) jsou důležité, mnoho společností však podceňuje způsob, jakým ji vnímá veřejnost – zákazníci nebo třeba i sousedé ze stejně čtvrti. Buďte chytřejší a umožněte jim, aby vás brali takové, jací ve skutečnosti jste – jedineční ve svém oboru a zodpovědní ve svém přístupu. tohoto cíle lze dosáhnout vhodnou kombinací nástrojů vnějších public relations.