Teleshopping

Slyšíte „teleshopping“ a ihned se vám vybaví Horst Fuchs a vlasy vám vstávají hrůzou na hlavě? Dle posledních průzkumů průměrný Středoevropan stráví sledováním televize 3,5 hodiny denně, zatímco běžný občan Spojených států 7 hodin. Televize je stále silným médiem a její vliv je obrovský. Předveďte svým zákazníkům své produkty přímo v jejich obývacím pokoji! Jde to i zábavně.

Naše doporučení:
teleshopping je zvláštním druhem reklamy, který umožňuje nejen produkt názorně prezentovat, ale také poskytuje kontaktní údaje – obvykle telefonní spojení – na prodejce, u nějž je možné okamžitě uskutečnit objednávku. Zákazník tak nemusí rozmýšlet, kde nákup realizovat, neboť jej pouze telefonicky objedná a poté v pohodlí svého domova čeká na poštovní zásilku s předmětným produktem.