Neadresný mailing

Leták byl bezesporu symbolem revoluce, vždyť v ulicích Prahy v listopadu 1989 či srpnu 1968 byly všudypřítomné a tehdejší mocnáři se těchto kartiček papíru báli. Nebojte se způsobit převrat a vsaďte na dnes již legální letáky! Leták je jednou z podob neadresného mailingu, formy direct marketingu, umožňuje oslovit i tu největší cílovou skupinu při minimálních nákladech. Rozsviťte město barvami!

Naše doporučení:
Neadresný mailing je vhodný jak pro oslovení cílové skupiny, která se charakterizuje např. jen společným bydlištěm v rámci určitého místa, tak vzorku populace, který splňuje více společných kritérií (studenti, návštěvníci sportovních utkání apod.). Formu letáku lze vhodně kombinovat s akčními nabídkami (slevy), popřípadě do této reklamní tiskoviny umístit kupóny na slevu apod. Zeptejte se našich odborníků, jak na to.