Aktivní telemarketing

Rýže, zvon, pivní sud, krabice od doutníků a pletací jehlice. Zdánlivě nesouvisející pojmy, snad nákup z městského tržiště? Kdo ale zná historii telefonu, pak okamžitě ví, že se tyto výrazy týkají právě tohoto nástroje verbální komunikace na dálku. Oslovte své zákazníky pomocí telefonu! Lidé rádi komunikují prostřednictvím vynálezu Grahama Bella, zvláště dnes, kdy místo pivní bečky a jehlice mají k dispozici malé příruční přístroje.

Naše doporučení:
Aktivní telemarketing lze použít nejen ke zvýšení prodeje produktů a k propagaci nových výrobků. Prostřednictvím tohoto nástroje lze také provádět průzkumy trhu či ankety, popřípadě komunikovat s klienty. Výhodou telemarketingu je možnost orientace na úzkou cílovou skupinu, snadná měřitelnost efektivity tohoto nástroje a minimální vstupní náklady nutné pro jeho zavedení.